. Хочу, щоб нашим ринком гордилися - 23 Лютого 2016 - КП Любешівський ринок
КП "ЛЮБЕШІВСЬКИЙ РИНОК"
Четвер, 18.04.2024, 07:51
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Валюта
Інформер курсу долара, євро, російського рубля, а також крос-курсу євро в доларах

Головна » 2016 » Лютий » 23 » Хочу, щоб нашим ринком гордилися
23:27
Хочу, щоб нашим ринком гордилися

Ринок у перспективі
Любешівський ринок фактично є найбільшим роботодавцем у районі. Адже він надає робочі місця майже 500 підприємцям. Маю на увазі тих, хто торгує з кіосків, вагончиків і палаток. А ще ж багато людей здійснюють торгівлю з машин та підвід. Мене не задовольняє нинішній стан ринку. Я хочу, щоб нашим ринком гордилися! Для цього необхідно, перш за все, зробити реконструкцію частини ринку, на якому торгівля ведеться щодня. На ньому зробимо накриття над центральними проходами, потім - водовідведення та вимостимо доріжки плиткою. А ще закінчимо будівництво офісу ринку. До нього прилягає павільйон, у якому в належних умовах продаватимуть м’ясо-молочні вироби. Ринок розміщений у центральній частині селища, але він (як у середньовіччі) обнесений ровами. Вважаю, що замість них має бути гарний паркан.

Коли відбудеться перетворення ринку
Для цього потрібне, насамперед, бажання керівника. А воно в мене є, тому що прийшов сюди працювати, а не байдикувати. Мені також дуже пощастило, що любешівський ринок хоче бачити процвітаючим і селищний голова Василь Корець. Він обіцяє підтримку, перш за все, – фінансову. Саме Василь Трохимович запропонував накрити центральні проходи ринку і обіцяє замовити техдокументацію та виділити гроші вже цьогоріч, за що я йому дуже вдячний. Адже, зрозуміло, що за ті невеликі платежі, які тепер збираємо за користування торговими місцями, КП «Любешівський ринок» самостійно не зможе зробити такий великий обсяг робіт. Добре було б, аби частину робіт із реконструкції ринку (а, отже, зі створення нових робочих місць) профінансували районна держадміністрація та районна рада. А ще сподіваюся на підтримку (моральну, і, головне, - фінансову) від підприємців, які торгують на ринку. Крім того, я знаю проблеми цього ринку, тому що після закінчення вишу був вимушений багато років торгувати тут. Отже, переконаний: спільними зусиллями адміністрації ринку, селищної ради та районної влади (адже робимо для потреб не лише селища, але й району), ці роботи при умові фінансового забезпечення можна (і вкрай потрібно!) зробити протягом поточного і наступного років. Далі можна буде приступати до благоустрою іншої частини ринку.

Спадок отримав невтішний
Перш за все, немає оборотних коштів, щоб можна було  робити щось серйозне. Через це заморожено будівництво  офісу та павільйону для торгівлі м’ясо-молочними виробами. Не знаю, як тут працювали раніше, якщо у юриста не було навіть комп’ютера. Тому купив його у перші дні свого керівництва, бо як можна тепер плідно щось робити, не маючи «під рукою» законодавчої бази? Соромно про це говорити, але на території ринку (де в суботній день проходять тисячі людей!) немає навіть туалету! Хоча, згідно з довідкою колишнього селищного голови Петра Хомича, «підприємець Лариса Тишковець ще з березня 2011 року будує громадську вбиральню з водопостачанням та водовідведенням» (копію довідки додаю редакції). Насправді до цього будівництва навіть не приступили до сьогодні. Неприємно бачити, як у багнюці роками торгують підприємці з сусідньої Білорусі. Через це люди вимушені торгувати поза ринком на прилеглій вулиці. Все потрібно виправляти, до того ж якомога швидше.

Перші кроки у наведенні порядку
Насамперед вирішую кадрові й інші організаційні питання. Діяльність адміністрації ринку повинна бути прозорою і зрозумілою для кожного. Хочу, щоб усі підприємці користувалися рівними правами. Потрібно, аби всі обов’язково регулярно вносили плату за оренду робочих місць (створених у вагончиках), а також ринковий збір за торгівлю з машин. Тому, з метою забезпечення обліку, регулярної плати за обслуговування об’єктів торгівлі, прозорості і запобігання фактам зловживань, видав наказ про створення «Реєстру торговельних місць». З цією ж метою створюємо «Реєстр споживачів електроенергії». Бачу, що ми на правильному шляху, бо відчуваю спротив щодо створення таких реєстрів. Але вони будуть уже найближчим часом. Після цього проведемо інші організаційні заходи із наведення порядку зі сплатою платежів за оренду торгових місць та за електроенергію. А також щодо виявлення незареєстрованих вагончиків. Упертих боржників заставимо зробити це через суд, але пізніше їм, крім боргів, доведеться сплатити ще й судові витрати та послуги судового виконавця. А надто впертих «хитрунів», охочих поживитися за рахунок інших, відключатимемо від електроенергії та закриватимемо їхні робочі місця із вивезенням вагончиків із території ринку. Однак і після цього їм однаково доведеться розрахуватися з боргами.

Тарифи ринкового збору
Відразу зауважу, що втричі (як нині ходять чутки) підвищувати їх ми не будемо. То лишень плітки! Але тарифи потрібно змінювати обов’язково. Адже вони були введені ще у 2011 році. За цей час значно виросли різні податки, ціна на електроенергію, плата за землю і т. д. Після сплати обов’язкових платежів, грошей на розвиток ринку не залишається. Тому, щоб надалі не місити бруду та зробити заплановану реконструкцію, тарифи потрібно збільшувати. І чим скоріше, тим краще. Наприклад, у Камені-Каширському орендна плата вже давно становить 29 гривень за кв. м торгової площі. Приблизно такий тариф діятиме на кінець цього року і в нас. Збільшиться також оплата за  торгівлю з машин та інших транспортних засобів. Ця зміна відбудеться поступово, у два етапи, починаючи з другого кварталу.
Платити за електроенергію треба наперед
Це - норма закону. Ціни на електроенергію для підприємців установлює також держава. Згідно з Договором на постачання електричної енергії, ми повинні проплачувати за неї наперед до 15 числа. Після цієї дати може виставлятися пеня. Нині складається ситуація, що дехто споживає електроенергії надто багато, а платити за неї не хоче. Таких боржників відключатимемо. Зауважу, що при виявленні користування електроенергією поза лічильником (тобто при її крадіжці), штрафи за користування нараховуються на термін до трьох років і (при нинішній дорогій електроенергії), можуть становити десятки тисяч гривень!

Декілька слів до підприємців
Найперше прошу власників прибрати хаотично розташовані  вагончики (які знаходяться поза ринком) на територію ринку і цим самим не створювати собі додаткових проблем. Наш ринок розширюється, тому слід укладати договір оренди з адміністрацією і розміщувати вагончики відразу у його межах. Обов’язкова умова праці на ринку – дотримання пожежної безпеки, чистоти. І, звісно, прошу всіх небайдужих підприємців та жителів селища й району підтримки у наведенні порядку на території ринку. Я ж, у свою чергу, обіцяю всіляко сприяти в розвитку підприємництва на засадах професіоналізму, чесності та прозорості у відносинах між адміністрацією ринку, торговельниками і покупцями.

Джерело: Любешівська районна газета "Нове життя"

Переглядів: 930 | Додав: Kravchuk | Теги: Кравчук Андрій, Любешівський ринок, Нове життя | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
АДМІНІСТРАЦІЯ

Щиро вдячний Вам за те, що завітали на наш сайт!

З повагою, директор КП "Любешівський ринок"

Андрій Петрович Кравчук
 


ОРЕНДА
  • Карта ринку
  • Перелік орендарів
  • Перелік боржників
  • Попередження про розірвання договору оренди

  • Календар
    «  Лютий 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    29

    Корисні посилання
  • ЛЮБЕШІВ
  • Любешівська селищна рада
  • Любешівська районна рада
  • Любешівська РДА
  • Волинська обласна рада
  • Волинська ОДА
  • Центр консалтингу "Еталон"

  • Погода

    вологість:

    тиск:

    вітер:


    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    КП "Любешівський ринок" © 2024 uCoz